
Målbare resultater på 1-2-3
Vi hvor viktig det er å ha en sterk tilstedeværelse på nettet. Men det er ikke nok å bare være til stede, man må også kunne måle effektiviteten av sin markedsføring for å kunne få mest mulig synlighet ut av sine budsjetter. Heldigvis finnes det verktøy som gjør det...

Din nye assistent – ChatGPT
Skulle du ønske du hadde noen på kontoret du kunne spørre om "alt"? Da har jeg gode nyheter til deg! Som du sikkert har lest i de fleste store aviser siden før jul, er ChatGPT her for å hjelpe deg med alt du måtte trenge, og mye mer. Så hva kan ChatGPT gjøre for deg?...

Ny nettside? Slik gjør vi det!
Utviklingen av et nettsted kan være en omfattende prosess, men den kan også være spennende og givende når du har klare mål og en god plan.

Hvorfor er din bedrifts nettside så viktig?
Din bedrift sin nettside representerer bedriften din i det digitale universet. Det er bedriftens digitale representant, og bør gjenspeile verdiene, tjenestene, merkevaren og det som gjør nettopp din bedrift annerledes enn andre i samme forretningsområde. Her prøver vi...

Hvorfor bruke video?
Video har blitt en viktig del av mange bedrifters digital markedsføring, da videoer ofte gir en mer visuell og interessant presentasjon av produkter og tjenester enn tekst og bilder. Det enkle er ofte det beste Videoer gir mulighet for å formidle informasjon på en mer...

Hvorfor kjøre digital markedsføring?
Når man markedsfører digitalt får man mye større mulighet til å treffe nøyaktig på din kundegruppe. I tillegg kan resultater måles fortløpende, og man kan hele tiden forbedre kampanjer og budskap underveis. Mange fordeler Digital markedsføring gir mange fordeler...
Aktuelt
Her vil vi skrive litt om det som skjer i den digitale sfæren. Nye teknologier, gode verktøy og interessante kundecaser.