Målbare resultater på 1-2-3

Målbare resultater på 1-2-3

Vi hvor viktig det er å ha en sterk tilstedeværelse på nettet. Men det er ikke nok å bare være til stede, man må også kunne måle effektiviteten av sin markedsføring for å kunne få mest mulig synlighet ut av sine budsjetter. Heldigvis finnes det verktøy som gjør det...

Din nye assistent – ChatGPT

Din nye assistent – ChatGPT

Skulle du ønske du hadde noen på kontoret du kunne spørre om "alt"? Da har jeg gode nyheter til deg! Som du sikkert har lest i de fleste store aviser siden før jul, er ChatGPT her for å hjelpe deg med alt du måtte trenge, og mye mer. Så hva kan ChatGPT gjøre for deg?...

Hvorfor er din bedrifts nettside så viktig?

Hvorfor er din bedrifts nettside så viktig?

Din bedrift sin nettside representerer bedriften din i det digitale universet. Det er bedriftens digitale representant, og bør gjenspeile verdiene, tjenestene, merkevaren og det som gjør nettopp din bedrift annerledes enn andre i samme forretningsområde. Her prøver vi...

Hvorfor bruke video?

Hvorfor bruke video?

Video har blitt en viktig del av mange bedrifters digital markedsføring, da videoer ofte gir en mer visuell og interessant presentasjon av produkter og tjenester enn tekst og bilder. Det enkle er ofte det beste Videoer gir mulighet for å formidle informasjon på en mer...

Hvorfor kjøre digital markedsføring?

Hvorfor kjøre digital markedsføring?

Når man markedsfører digitalt får man mye større mulighet til å treffe nøyaktig på din kundegruppe. I tillegg kan resultater måles fortløpende, og man kan hele tiden forbedre kampanjer og budskap underveis.  Mange fordeler Digital markedsføring gir mange fordeler...

Aktuelt

Her vil vi skrive litt om det som skjer i den digitale sfæren. Nye teknologier, gode verktøy og interessante kundecaser.